Termene de livrare

Vă rugăm să ne contactați (telefonic, mail, yahoo messenger) pentru disponibilitatea produselor. Având în vedere gama largă de produse este posibil ca la momentul lansării comenzii, unul dintre repere să nu existe în stoc. În acest moment lucrăm la afișarea on-line a stocurilor, iar în cel mai scurt timp, termenul maxim de livrare va fi afișat pe site.

Termenul de livrare pentru produsele neexistente în stoc, va fi comunicat de către un consultant E-Lighting prin telefon sau e-mail, după lansarea comenzii Dvs.

La momentul livrării vă revine obligația achitării integrale a contravalorii comenzii lansate/plasate (modalitate de plată aceptată de E-Lighting – OP). Se acceptă de asemenea varianta ramburs-ului.

Pentru produsele aflate în stoc, la comenzile lansate/plasate pe site-ul nostru până în ora 16:00 livrarea se face în ziua lansării/plasării comenzii, urmând ca Dvs. să primiți produsele comandate în ziua următoare dacă sunteți în zona 1 de acoperire Cargus sau în maxim 2 zile pentru zona 2. Pentru livrările prin Poșta Română nu vă putem oferi o estimare a duratei livrarii.

În cazul în care produsele nu sunt în stoc, termenul de livrare este de maximum 3 săptămâni pentru produse Philips și de maximum 3 săptămâni pentru cele Osram. Este posibil în unele cazuri care vor fi comunicate clientului, să fie necesară comandarea unei cantități multiplu de „Configurație Împachetare”.

Ulterior lansării/plasării comenzii un consultant E-Lighting va transmite către Dvs. solicitarea de acceptare a termenelor de livrare corespunzătoare. În acest sens veți fi contactat telefonic sau prin e-mail și veți recepționa o factură de avans reprezentând 30% din valoarea totală a comenzii, urmând ca diferența de 70% să fie achitată la livrare, cu respectarea tuturor condițiilor anterior precizate.